دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول،خدمات، برند و بررسی رفتار مشتری با استفاده از ابزارهادر فضای دیجیتال مانند وب،موبایل،شبکه های اجتماعی و… صورت میگیرد گفته می شود. درواقع بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که در فضای وب،موبایل و… انجام می شود.امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.
امروزه شرکت ها واحد هایی به نام واحد بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ تأسیس کرده اند و امور بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال خود را از آن کانال انجام می دهند. بخشی از شرکت ها فعالیت بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری می کنند.

محتوای دوره
  • مفاهیم پایه مارکتینگ
  • مفاهیم پایه CRM و ارتباط با مشتری
  • مفاهیم اولیه در حوزه رسانه و مدیریت رسانه
  • مفاهیم پایه مرتبط با تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی
  • مفاهیم مرتبط با مدیریت محتوا
  • اصول ، تکنیک ها و استاندارهای حضور در فضای انلاین
  • سنجش و ارزیابی اثربخشی فعالیت ها
  • ممیزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ
مدت دوره 24 ساعت در 6 جلسه