از سیستم های اثربخشی منابع انسانی در سازمانت غافل نشو!
کارگاه های آموزش استانداردهای منابع انسانی
DBA Sales & Marekting
Doctorate of Business Administration (DBA) In Sales & Marketing in emerging economy
دوره DBA گرایش بازاریابی و فروش در اقتصادهای نوظهور
- 20 درصد تخفیف ویژه ثبت نام تا فروردین 1402
- ارائه گواهی پایان دوره معتبر با مهر و هولوگرام دانشگاه تهران
- گواهی مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه
- اساتیدمطرح در حوزه مارکتینگ
فرم ثبت نام در دوره DBA
دانشجوی محترم جهت ثبت نام لطفا اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید."*" indicates required fields
Doctorate of Business Administration (DBA) In Sales & Marketing in emerging economy
در دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که برای درآمد زایی دارد و همچنین فرصتهای بسیاری که میتواند برای فارغالتحصیلان این دوره ایجاد نماید، یکی از پرطرفدارترین گرایش های این دوره میباشد.

شهریه دوره
ارزش سرمایه گذاری در این دوره 26.000.000 تومان است
20 درصد تخفیف در دوره DBA گرایش بازاریابی و فروش
شهریه دوره با احتساب تخفیف 20.800.000 تومان
شروع دوره : اردیبهشت ماه 1402
مهلت ثبت نام تا پایان فروردین ماه 1402
مخاطبان دوره DBA- Merketing & sale
- دانشآموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشتههای مرتبطی چون شاخههای متخلف علوم انسانی، فنیمهندسی، علوم پایه و …
- دانش آموختگان دوره MBA
- کسانی که قصد ایجاد کسب و کار خود را دارند و میخواهند در عرصه کارآفرینی وارد شوند.
- مدیرانی که قصد توسعه و تحول در کسب و کار خود را دارند.
- مدیران سازمان های خصوصی و دولتی بزرگ در جهت توانمند شدن خودشان و ارتقا بهره وری سازمانشان
- مدیران ارشد و سایر مدیران میانی سازمانها
- مدیران مجموعهها و صاحبان کارگاهها، کارخانهها و بنگاههای صنعت
- کلیه صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی
سرفصل های دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش
مهمترین مباحثی که در این گرایش به دانشجویان آموخته میشود در زمینه استراتژی بازاریابی، روانشناسی بازاریابی و تبلیغات تجاری و همینطور تجربه و تحلیل دادههای مربوط به کسب و کار می باشد.
مهارت های رهبری در کسب و کار
رفتار سازمانی پیشرفته
مدیریت مالی پیشرفته
بازاریابی تجاری
مهارتهای فروش حرفه ای کالا و خدمات
تبلیغات تجاری
خلاقیت در کسب و کار و تفکر خلاقانه
مهارتهای تصمیم گیری برای مدیران ارشد
تحول دیجیتال
مهارت های طرح ریزی و مدیریت بازاریابی
بازاریابی دیجیتال
برندسازی پیشرفته
تجارت بین الملل
تحلیل کسب و کار
مدیریت بحران و تداوم کسب و کار
آینده پژوهی
ارائه پروپوزال به عنوان پروژه پایانی
مطالعه موردی بازاریابی بعنوان پایان نامه
سمینارهای کمک آموزشی
فارغ التحصیل رشته مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با پذیرش مسئولیت مدیر فروش در یک سازمان چالشهایی که در زمینه فروش وجود دارد را بررسی نموده، بر اساس دانش و تجربه خود راهکارهایی را در این زمینه ارائه می نماید و با پیگیری و اجرا نمودن راهکارها،تلاش در ارتقای سطح عملکرد واحد فروش سازمان دارند.
اساتید دوره DBA Sales & Marketing
غلامرضا ابیاک
منصور دهستانی
افسانه اوضاعی
فاطمه قیطرانی
هادی افشاری
مهرداد انوری
سیاوش ملکی فر
حمیدرضا عظیمی
سعید اسمعیل لو
محمد احمدزاده
عباس حاجی ابراهیمی
هلن عصمت پناه
دوره مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با محوریت دیجیتال مارکتینگ می باشد. در طی سالهای اخیر جذابیت های دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسب و کارها به اثبات رسیده است. بخش عمده ای از فعالیت های واحد فروش کسب و کارهای مختلف با محوریت دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. مزیت های فراوانی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی دارد تقریباً تمامی کسب و کارها را برای استفاده از چنین ظرفیتی مجاب نموده است.
سایر کارگاه و دوره های دانشگاه تهران

بهره وری منابع انسانی
منتخب آموزش های لجستیک و زنجیره تامین دوره های برتر مدیریتی در دانشگاه تهران مشاهده دوره ها عملکرد

مدیریت ریسک منابع انسانی
منتخب آموزش های لجستیک و زنجیره تامین دوره های برتر مدیریتی در دانشگاه تهران مشاهده دوره ها کارگاه

استاندارد ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی
منتخب آموزش های لجستیک و زنجیره تامین دوره های برتر مدیریتی در دانشگاه تهران مشاهده دوره ها استاندارد

MBA بازارهای مالی و سرمایه
از سیستم های اثربخشی منابع انسانی در سازمانت غافل نشو! کارگاه های آموزش استانداردهای منابع انسانی مشاهده کارگاه
فرصت های شغلی و مسئولیتهای فارغ التحصیلان دوره
DBA- Merketing & sale
از آنجایی که واحد فروش به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط می باشد، بنابراین یکی از مهمترین وظایف واحد فروش درک نیازهای مشتری و انتقال آن به داخل سازمان می باشد. به دلیل این که به صورت مستمر، نیازهای مشتریان در حال تغییر بوده و سطح انتظارات آنها از محصولات و خدمات ما به مرور زمان افزایش پیدا می کند بنابراین یکی از فعالیت هایی که در واحد فروش باید صورت پذیرد درک نیازها و انتظارات مشتریان و تلاش برای پاسخگویی به نیازها می باشد.
از این منظر فارغ التحصیلان رشته مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش برای پذیرش سه نوع مسئولیت در یک سازمان آماده میشوند مدیریت اشخاص، مدیریت واحد فروش و مدیریت نیازهای مشتریان. مدیر فروشی که بتواند به صورت همزمان و به بهترین شکل ممکن این سه تا مسئولیت را به نحو احسنت انجام دهد، در کار خود موفق بوده است.