0
  • محصولی در سبد خرید موجود نمی باشد

دوره DBA بازاریابی و فروش

مخاطبان دوره DBA- Merketing & sale

  • دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته‌های مرتبطی چون شاخه‌های متخلف علوم انسانی، فنی‌مهندسی، علوم پایه و …
  • دانش آموختگان دوره MBA
  • کسانی که قصد ایجاد کسب و کار خود را دارند و می‌خواهند در عرصه کارآفرینی وارد شوند.
  • مدیرانی که قصد توسعه و تحول در کسب و کار خود را دارند.
  • مدیران سازمان های خصوصی و دولتی بزرگ در جهت توانمند شدن خودشان و ارتقا بهره وری سازمانشان
  •  مدیران ارشد و سایر مدیران میانی سازمان‌ها
  • مدیران مجموعه‌ها و صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و بنگاه‌های صنعت
  • کلیه صاحبان مشاغل و فعالان اقتصادی

سرفصل های دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش

مهمترین مباحثی که در این گرایش به دانشجویان آموخته می‌شود در زمینه استراتژی بازاریابی، روانشناسی بازاریابی و تبلیغات تجاری و همینطور تجربه و تحلیل داده‌های مربوط به کسب و کار می باشد.

مهارت های رهبری در کسب و کار

رفتار سازمانی پیشرفته

مدیریت مالی پیشرفته

استراتژی های بازاریابی

مهارتهای فروش حرفه ای کالا و خدمات

مذاکرات تجاری

خلاقیت در کسب و کار و تفکر خلاقانه

مهارتهای تصمیم گیری برای مدیران ارشد

تحول دیجیتال

مهارت های طرح ریزی و مدیریت بازاریابی

بازاریابی دیجیتال

مدیریت برندینگ و اصول تبلیغات تجاری

تجارت بین الملل

تحلیل کسب و کار

مدیریت بحران و تداوم کسب و کار

آینده پژوهی

ارائه پروپوزال به عنوان پروژه پایانی

مطالعه موردی بازاریابی بعنوان پایان نامه
سمینارهای کمک آموزشی

فارغ التحصیل رشته مدیریت عالی  کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با پذیرش مسئولیت مدیر فروش در یک سازمان چالش‌هایی که در زمینه فروش وجود دارد را بررسی نموده، بر اساس دانش و تجربه خود راهکارهایی را در این زمینه ارائه می نماید و با پیگیری و اجرا نمودن راهکارها،تلاش در ارتقای سطح عملکرد واحد فروش سازمان دارند.

اساتید دوره DBA Sales & Marketing​

عباس حاجی ابراهیمی

منصور دهستانی

افسانه اوضاعی

فاطمه قیطرانی

هادی افشاری

مهرداد انوری

سیاوش ملکی فر

حمیدرضا عظیمی

محمد احمدزاده

هلن عصمت پناه

دوره مدیریت عالی  کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با محوریت دیجیتال مارکتینگ می باشد. در طی سالهای اخیر جذابیت های دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسب و کارها به اثبات رسیده است. بخش عمده ای از فعالیت های واحد فروش کسب و کارهای مختلف با محوریت دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. مزیت های فراوانی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی دارد تقریباً تمامی کسب و کارها را برای استفاده از چنین ظرفیتی مجاب نموده است.

فرصت های شغلی و مسئولیت‌های فارغ التحصیلان دوره
DBA- Merketing & sale

از آنجایی که واحد فروش به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط می باشد، بنابراین یکی از مهمترین وظایف واحد فروش درک نیازهای مشتری و انتقال آن به داخل سازمان می باشد. به دلیل این که به صورت مستمر، نیازهای مشتریان در حال تغییر بوده و سطح انتظارات آنها از محصولات و خدمات ما به مرور زمان افزایش پیدا می کند بنابراین یکی از فعالیت هایی که در واحد فروش باید صورت پذیرد درک نیازها و انتظارات مشتریان و تلاش برای پاسخگویی به نیازها می باشد.
از این منظر فارغ التحصیلان رشته مدیریت  عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی  و فروش برای پذیرش سه نوع مسئولیت در یک سازمان آماده می‌شوند مدیریت اشخاص، مدیریت واحد فروش و مدیریت نیازهای مشتریان. مدیر فروشی که بتواند به صورت همزمان و به بهترین شکل ممکن این سه تا مسئولیت را به نحو احسنت انجام دهد، در کار خود موفق بوده است.