MBA بازارهای مالی و سرمایه
دوره تخصصی مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
آموزش مدیریت بازاریابی: راهکارهای موثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش
- شهریه کارگاه: شش میلیون تومان
- ارائه گواهی پایان دوره معتبر از دانشگاه تهران
- گواهی مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه
- مدت دروه : 100 ساعت آموزشی
فرم ثبت نام در دوره های تخصصی
دانشجوی محترم جهت ثبت نام لطفا اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید.
"*" indicates required fields
دوره مدیریت بازاریابی یک دوره آموزشی است که به دانشجویان، دانش آموختگان و علاقمندان به حوزه بازاریابی ارائه می شود. این دوره شامل مفاهیم اساسی و پیشرفته بازاریابی است که به شما کمک می کند تا بهترین راه حل ها و استراتژی های بازاریابی را برای توسعه کسب و کار خود پیدا کنید.
این دوره شامل دروسی درباره تحلیل بازار، استراتژی بازاریابی، تحقیقات بازار، تعیین قیمت، تبلیغات، روابط عمومی، فروش، مدیریت برند و غیره می باشد. با گذراندن این دوره، شما با مفاهیم اساسی و نوآورانه بازاریابی آشنا می شوید و می توانید از این دانش در تصمیم گیری های بازاریابی خود استفاده کنید.
هدف اصلی دوره مدیریت بازاریابی، آموزش دادن به دانشجویان و دانش آموختگان در مورد نحوه بهبود کسب و کارهایشان و جذب مشتریان جدید است. با توجه به اینکه بازاریابی در هر کسب و کار بسیار مهم است، دوره مدیریت بازاریابی برای افرادی که در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است.
مباحث آموزشی در دوره تخصصی مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
دوره مدیریت بازاریابی به مدت 100 ساعت آموزش می باشد که شامل 5 درس که هر درس به مدت 20 ساعت آموزشی توسط اساتید تدریس میگردد. در ادامه عنوان درس ها ارائه میگردد:
درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
درس مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از دروس حیاتی در رشته بازاریابی و مدیریت است که به دانشجویان و علاقمندان به این حوزه، آموزش میدهد که چگونه با مشتریان خود به صورت حرفهای و موثر ارتباط برقرار کنند. هدف اصلی این درس، آموزش دادن به دانشجویان در مورد اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، نحوه طراحی و پیادهسازی یک سیستم CRM و اهمیت استفاده از آن در بهبود عملکرد شرکتها و کسب و کارهاست. این درس شامل موضوعات مختلفی است که شامل مفاهیم اولیه CRM، استراتژیهای CRM، ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، فناوریهای CRM، تحلیل دادههای CRM، ارتباطات با مشتریان، مشتریمحوری، رضایت مشتریان و غیره میشود. با گذراندن این درس، دانشجویان با مهارتهای لازم برای طراحی، پیادهسازی و بهبود سیستم CRM، ایجاد ارتباطات قوی با مشتریان، افزایش رضایت وفاداری آنها، جذب مشتریان جدید و رشد کسب و کارها، آشنا میشوند. در کل، درس مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشجویانی که در حوزه بازاریابی و مدیریت فعالیت میکنند، بسیار حائز اهمیت است زیرا مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از عوامل کلیدی موفقیت در بازار رقابتی و بهبود رابطه با مشتریان میباشد.
درس مدیریت برند
درس مدیریت برند یکی از دروس مهم در رشته بازاریابی و مدیریت است که به دانشجویان و علاقمندان به این حوزه، آموزش میدهد که چگونه برندهای موفق و قدرتمندی را در بازار ایجاد و مدیریت کنند. هدف اصلی این درس، آموزش دادن به دانشجویان در مورد ابزارهای مختلف مدیریت برند، ارتقاء شناخت آنها در مورد اهمیت برندینگ و اثرات آن بر روی عملکرد شرکتها و کسب و کارهاست. این درس شامل موضوعات مختلفی است که شامل طراحی برند، معرفی برند، ارزش برند، ارتباطات برند، استراتژیهای برندینگ، تحلیل رقبا و جایگاه برند در بازار و غیره میشود. با گذراندن این درس، دانشجویان با مهارتهای لازم برای طراحی، مدیریت و بهبود برندهای موفق و قدرتمند، برای ایجاد ارتباطات قوی با مشتریان، افزایش وفاداری آنها، جذب مشتریان جدید و رشد کسب و کارها، آشنا میشوند. در کل، درس مدیریت برند برای دانشجویانی که در حوزه بازاریابی و مدیریت فعالیت میکنند، بسیار حائز اهمیت است زیرا درک و تسلط بر اصول مدیریت برند، از عوامل کلیدی موفقیت در بازار رقابتی است.
درس مدیریت تبلیغات
درس مدیریت تبلیغات یکی از دروس مهم در رشته بازاریابی و تبلیغات است که به دانشجویان و علاقمندان به این حوزه، آموزش میدهد که چگونه به طور حرفهای و موثر، از تبلیغات برای تبیین و ارائه محصولات و خدمات به مشتریان استفاده کنند. هدف اصلی این درس، آشنایی دانشجویان با نحوه طراحی، برنامهریزی و اجرای تبلیغات در راستای تحقق اهداف بازاریابی شرکتها و کسب و کارهاست. این درس شامل مباحث مختلفی است که شامل مفاهیم اولیه تبلیغات، برنامهریزی تبلیغاتی، استراتژیهای تبلیغاتی، تبلیغات در رسانههای مختلف، تحلیل تبلیغاتی، ارزیابی عملکرد تبلیغات، تأثیر تبلیغات بر روی مصرفکنندگان و غیره میشود. با گذراندن این درس، دانشجویان با مهارتهای لازم برای تدوین استراتژیهای تبلیغاتی، طراحی و پیادهسازی برنامههای تبلیغاتی، انتخاب رسانههای مناسب و تحلیل عملکرد تبلیغات، آشنا میشوند. در کل، درس مدیریت تبلیغات برای دانشجویانی که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت میکنند، بسیار حائز اهمیت است زیرا تبلیغات، یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتریان و بهبود شناخت و شناسایی برند، افزایش فروش و سودآوری کسب و کارها میباشد.
درس تحقیقات بازار
درس تحقیقات بازار یکی از مهمترین دروس در رشته بازاریابی و تبلیغات است که به دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه، آموزش میدهد که چگونه برای شناخت بهتر بازار، نیازهای مشتریان و رقبا، از تحقیقات بازار استفاده کنند. هدف اصلی این درس، آشنایی دانشجویان با اصول و فنون تحقیقات بازار و نحوه انجام تحقیقات بازاریابی در برنامهریزی و تصمیمگیریهای بازاریابی است. این درس شامل مباحث مختلفی است که شامل مفاهیم اولیه تحقیقات بازار، روشهای تحقیقات بازار، نمونهگیری، تحلیل دادهها، بررسی رفتار مصرفکنندگان، تحلیل رقبا و غیره میشود. با گذراندن این درس، دانشجویان با مهارتهای لازم برای جمعآوری، تحلیل و تفسیر دادههای تحقیقات بازاریابی، برنامهریزی تحقیقات بازاریابی، تدوین پرسشنامههای تحقیقاتی، تحلیل رفتار مصرفکنندگان و تحلیل رقبا آشنا میشوند. در کل، درس تحقیقات بازار برای دانشجویانی که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت میکنند، بسیار مهم است زیرا اطلاعاتی که از تحقیقات بازاریابی بهدست میآیند، بسیار حائز اهمیت هستند و برای اتخاذ تصمیمات صحیح و منطقی در زمینه بازاریابی و تبلیغات، نیاز است که با این اطلاعات آشنا باشیم.
درس دیجیتال مارکتینگ
درس دیجیتال مارکتینگ یکی از مهمترین دروس در حوزه بازاریابی است که به دانشجویان و علاقهمندان به این حوزه آموزش میدهد که چگونه از فضای دیجیتال برای ارتباط با مشتریان و افزایش فروش استفاده کنند. هدف اصلی این درس، آشنایی دانشجویان با اصول و فنون دیجیتال مارکتینگ و نحوه استفاده از آن در بازاریابی و تبلیغات است. این درس شامل مباحث مختلفی است که شامل مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در فضای دیجیتال، سئو، تحلیل و بهینهسازی وبسایت، تبلیغات پرداختشده، بازاریابی محتوا و غیره میشود. با گذراندن این درس، دانشجویان با مهارتهای لازم برای طراحی، پیادهسازی و اجرای کمپینهای دیجیتال مارکتینگ، تحلیل و بهینهسازی فعالیتهای بازاریابی در فضای دیجیتال، مدیریت روابط با مشتریان در فضای دیجیتال و بهرهگیری از ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا میشوند. در کل، درس دیجیتال مارکتینگ برای دانشجویانی که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت میکنند، بسیار مهم است زیرا با توجه به رشد روزافزون فضای دیجیتال و استفاده از این فضا برای فروش محصولات و خدمات، آشنایی با اصول و فنون دیجیتال مارکتینگ برای شناخت بهتر بازار و ارتباط بهتر با مشتریان حائز اهمیت است.
اساتید دوره صد ساعته مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
- دکتری مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی
- دوره دکتری کسب و کار DBA
- مدرس و مشاور توسعه کسب و کار
- استراتژیست برند و مشاور برندینگ بازاریابی و تبلیغات
- دکترای تخصصی Ph.D. در رشته مدیریت بازاریابی
- بیش از 15 سال سابقه مدیریت اجرایی و پست اجرایی دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکتها و سازمانهای مختلف
- بیش از 15 سال سابقه مشاوره و تدریس درون سازمانی با سمت رسمی مشاور بازاریابی و فروش
- فارغ التحصیل در حوزه مدیریت بازرگانی در مقطع دکترا با گرایش بازاریابی استراتژیک
- بیش از ۲۴ سال سابقه مشاوره و تدریس در حوزه بازار یابی و فروش برای صنایع بزرگ و متوسط کشور
- سابقه آموزشی وی انتقال مفهوم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استراتژی کسب و کار در مدل های مختلف آموزشی
- دکتری مدیریت بازرگانی
- سخنران و مشاور دوره های بازاریابی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
- مشاور بازاریابی اینترنتی و کسب و کار ها در شرکت های مختلف
سایر دوره ها - دانشگاه تهران
دوره تخصصی مدیریت استراتژی
MBA بازارهای مالی و سرمایه کسب اطلاعات بیشتر دوره تخصصی مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران ایجاد
دوره تخصصی مدیریت مالی
MBA بازارهای مالی و سرمایه کسب اطلاعات بیشتر دوره تخصصی مدیریت مالی دانشگاه تهران (
دوره تخصصی مدیریت پروژه
دوره تخصصی مدیریت پروژه به تیمهای پروژه کمک میکنند تا با استفاده از تکنیکها، ابزارها، و فرآیندهای بهینه، پروژهها را به صورت کارآمد و مؤثری مدیریت کنند.
کارگاه نقش و جایگاه شریک تجاری منابع انسانی
منتخب آموزش های لجستیک و زنجیره تامین دوره های برتر مدیریتی در دانشگاه تهران مشاهده