محمدرضا نوری
- ارسال شده توسط دانشکده اقتصاد
- دسته بندی Teachers
- تاریخ 8 مرداد 1401
دکتر محمدرضا نوری از اساتید دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران در دانشکده اقتصاد، یکی از اساتید برجسته مدیریت استراتژیک در دوره MBA و دوره DBA، متولد سال 1357 دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات گرایش علوم ارتباطات اجتماعی و دارای مدرک بینالمللی MBA و DBA با تخصص در حوزه استراتژی هستند. ایشان هماکنون به عنوان مدرس و مشاور حوزه « مدیریت استراتژیک» ،« اجرا و کنترل استراتژی» و « تفکر استراتژی» میباشد که علاوه بر این در حوزه هایی همچون تدوین طرح کسب و کار، استراتژیهای بازاریابی، اصول و فنون مذاکره با دانشگاهها، مراکز آموزشی و سازمانهای مختلف همکاری دارد. در حال حاضر ایشان در دوره DBA درس مدیریت استراتژیک پیشرفته و در دوره MBA دورسی نظیر مدیریت استراتژیک و تفکر استراتژیک را تدریس میکنند.
از فعالیتهای اجتماعی دکتر محمدرضا نوری میتوان به دبیر NGO جوانان مبارزه با خشونت (ODVV) و مشاور NGO محیط زیستی آرمان سبز اشاره کرد.
سوابق تحصیلی:
کارشناس علوم ارتباطات گرایش روزنامه نگاری
کارشناسی ارشد علوم ارتباطات گرایش علوم ارتباطات اجتماعی
دکتری علوم ارتباطات گرایش علوم ارتباطات اجتماعی
مدرک دوره MBA گرایش استراتژی
مدرک دوره DBA
دارای مدارک تخصصی بازاریابی از انجمن مدیریت کسب و کار ایران
از سوابق اجرایی و شغلی ایشان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- بیش از دوازده هزار ساعت تدریس در دانشگاه ، سازمانها و مدارس کسب و کار
- مشاور ارشد کارگروه معدن شهید خوشنویس
- مدیر بازرگانی شرکت تاپ گروپ نماینده گلوبال مارکتینگ امارات در ایران
- مدیرارتباطات برند پاندوراما )برند کشور ارمنستان(،حوزه ایران
مشاور استراتژی ایده کنترل سها بین الملل - مدیرعامل گروه کارگزاری بیمه آتیه اندیشان
- مدرس دوره استراتژی مذاکرات فروش بیمه کوثر همدان
- مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات قبل از چاپ ، چاپ و بعد از
چاپ عطف نوین - مدرس مدیریت استراتژیک، اجرا و کنترل استراتژی، تفکر استراتژی ، تدوین طرح کسب و کار، استراتژی بازاریابی و اصول و فنون مذاکره در دانشگاه و
مدارس کسب وکار - مدیر R&D شرکت پژوهشی و تحقیقاتی کلون
- مشاور و مدرس استراتژی شرکت سرمایه گذاری آسا
- مشاور استراتژی شرکت سرمایه گذاری آژمان
- مدیر عامل شرکت چاپ طرح نو
- مدیر اجرایی پروژه های چاپی کانون ایران نوین ( چای محسن ، ایرانسل ،
بستنی رامک ،..) - مدیر اجرائی نشریه صنعت نشر
- مدیر تولید انتشارات نقش سیمرغ ، برگ زیتون ، حروفیه
- مدیر تولید انتشارات زبانسرا نمایندگی آکسفورد در ایران
- مدیریت چاپ اتحاد
- مدیر توسعه بازار مبلمان معتمد با رویکرد صادرات
- مدیرآموزش شرکت ساتراپ سازان
چگونه صادرات موفقی داشته باشیم؟ ۱۰ گام عملی برای شروع صادرات
۱۰ گام عملی برای شروع صادرات و موفقیت در بازارهای بینالمللی ورود به بازارهای بینالمللی میتواند یک فرصت عالی برای رشد و توسعه کسبوکار شما باشد. اما برای موفقیت در صادرات، نیاز به داشتن یک برنامه مدون و آشنایی با
دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA)
مقدمه دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA) یکی از پرطرفدارترین دورههای آموزشی است که به دانشجویان و حرفهایها مهارتهای لازم برای مدیریت و رهبری سازمانها را میآموزد. این دورهها معمولاً شامل موضوعاتی مانند برنامهریزی استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی،
مشاوره و ثبت نام
اگر سوالی درباره دوره MBA دانشگاه تهران و یا قصد ثبت نام دارید لطفا با ما در تماس باشید.