هومن عطار
- ارسال شده توسط دانشکده اقتصاد
- دسته بندی اساتید
- تاریخ 26 تیر 1401
هومن عطار از اساتید دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران است و درس مدیریت ریسک را در دوره DBA تدریس میکند. ایشان مسئولیت معاون دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برعهده داشته و پارتنر در شرکت مشاوره مدیریت کوچ میباشد. هومن عطار دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از ایران، ام بی ای از کارلتون کانادا و دکترای مدیریت از مدرسه بازرگانی دانشگاه ماکواری در سیدنی استرالیا بوده و دارای بیش از 15 سال سابقه کار صنعتی و مشاوره با صنایع بانکی، تله کام، خودرو، هولدینگ و شرکتهای سرمایهگذاری، نفت و گاز و انرژی واقع در ایران، استرالیا و امارات متحده عربی میباشد.
از سوابق آموزشی، پژوهشی و تجربه کاری میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
دکترای مدیریت از دانشگاه Macquarie سیدنی
• کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه Carleton اتاوا
• پارتنر ارشد در شرکت بازرگانی و مشاوره مدیریت کوچ از سال 1394
• مدیریت و اجرای بیش از 20 پروژه مشاوره و بیش از 100 کارگاه آموزشی
• پارتنر با شرکت مشاوره مدیریت ریسک Broadleaf Capital international استرالیا از سال 2014
MBA/DBA Courses
Enterprise Risk Management
Marketing Management/Global Marketing
Organization Theories and Analysis/Power and Politics in Organization
Mobile Commerce and Digital Business
Managing Change
Executive Management Workshops
Enterprise Risk Management
Service Innovation and New Prouct Development
Marketing Planning and Strategy
Mobile Commerce & Digital Business
Refereed Conference Papers and Publications
- Attar, H. (2013), Beyond Funnel and Fireworks, Iranian Journal of Management Studies, in press
- Attar H. (2013), Commercialization of new Technologies: The Case of Iran, International Journal of Technology Management and Sustainable Development, 12 (2): 191 – 202.
- Attar, H (2012), The Rational View of Innovation: A Critical Investigation, Iranian Journal of Management Studies 5 (1): 9-2.
- Attar, H. (2012), The Risk(y) Rationality: Towards a Conceptual Framework for Managing Risk during Product Innovation, ASBM Journal of Management,4 (2): 10 – 21.
- Attar, H. (2011), The Risk Renaissance: A Historical Review of Risk and Risk Management, Submitted to 2011 Annual Meeting of the Academy of Management(San Antonio, Texas, USA, Nominated for the William H Newman Award).
- Attar, H. (2011), The Risk Renaissance: A Historical Review of Risk and Risk Management, Submitted to 2012 European Group for Organization Studies
- Attar, H. (2011), The Scientific Approach to Risk and Risk Management: A Critical Review, Trends in Applied Sciences Research, 6(4): 386-393
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت استاد به آدرس زیر مراجعه کنید:
نقش MBA در تبدیل شدن به متخصص برندینگ و تبلیغات
در دنیای امروز، بازاریابی و برندینگ نقش بسیار حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا میکنند. این حقیقت باعث میشود که توانایی متمایز کردن خود از رقبا و جلب توجه مصرف کنندگان به یک برند، امری بسیار چالشبرانگیز و
تأثیر مهارتهای تحلیلی بر موفقیت بازاریابی
در منظری که امروزه به دادهها اعتماد بیشتری میشود، مهارتهای تحلیلی برای بازاریابانی که به تلاش برای برتری در زمینه خود اقدام میکنند، امری ضروری شده است. این مهارتها به بازاریابان قدرت میدهند تا دادهها را جمعآوری، تجزیه و تحلیل
بخش کوتاهی از کلاس درس مدیریت ریسک در دوره DBA
مشاوره و ثبت نام
اگر سوالی درباره دوره MBA دانشگاه تهران و یا قصد ثبت نام دارید لطفا با ما در تماس باشید.
جهت شرکت در دوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال بفرمایید