مهرداد انوری
- ارسال شده توسط دانشکده اقتصاد
- دسته بندی دوره ها
- تاریخ 8 مرداد 1401
مهرداد انوری از مدرسان دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران، یکی از اساتید برجسته برند و برندینگ، فارغالتحصیل دانشگاه تهران در رشته مدیریت کسب وکار گرایش استراتژی در مقطع دکترا هستند. همچنین ایشان در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقطع ارشد فارغالتحصیل شدهاند. در حال حاضر ایشان در دوره DBA درس برند پیشرفته را تدریس میکنند.
ایشان از سخنرانان و مدرسهای دورههای MBA و DBA با بیش از 30 مقاله تخصصی در زمینه کسب و کار، برند، بازاریابی، تبلیغات، برند ملی و گردشگری هستند. تاکنون وبینارهای متعددی با موضوع بازاریابی، ارتباطات، برندینگ، استراتژی خلق برند، برندسازی مبتنی بر تجربه، برندسازی عاطفی و احساسی و … را برگزار نموده اند.
از سوابق شغلی و سایر فعالیتهای دکتر مهرداد انوری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- مدرس و مشاور توسعه کسب و کار
- استراتژیست برند و مشاور برندینگ، بازاریابی و تبلیغات
- دکترای مدیریت کسب و کار، گرایش استراتژی، دانشگاه تهران
- کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، گرایش بازاریابی
- عضو هیئت علمی موسسه علوم و فنون تهران، مدرسه بازرگانی تهران
- مدرس و سخنران دانشگاههای دولتی، آزاد و موسسات آموزش عالی آزاد
- مدرس دوره های MBA, DBA, PostDBA
- پژوهشگر پیشگام و ارائه مقاله در حوزه برند ملی و مقاصد گردشگری در کشور
- اولین مشاور برند و بازاریابی سازمانهای دولتی در حوزه ورزش در کشور
- پژوهشگر پیشگام و ارائه مقاله در حوزه بازاریابی سیاسی و برند سیاسی در کشور
- بیش از 30 مقاله تخصصی در حوزه کسب و کار، برند، بازاریابی، تبلیغات، برند ملی و گردشگری
- مشاور برند و بازاریابی بیش از 40 سازمان خصوصی و دولتی
- بیش از 20 سال تجربه تدریس در حوزه های مختلف
تخصص:
- مدیریت استراتژیک برند
- تربیت متخصص برند و تبلیغات
- برندسازی شخصی
- بازاریابی، برندینگ و تبلیغات مد و فشن
- خردهفروشی، خردهفروشی مسافرتی، فست فشن و مد پایدار در مد و فشن
- برندسازی لوکس در مد و فشن
- نشانهشناسی و شخصیت پردازی برند
- اینفلوئنسر برندینگ
- ژنتیک برند و کهن الگوها
- نوآوری در برند
- نقشه ذهنی و نقش و جایگاه آن در برندسازی
- اسطورهشناطی و ارتباط آن با برند
- روانشناسی و برندینگ
- مدیریت تبلیغات و روانشناسی تبلیغات
- دوره جایگاهسازی و هویتسازی برند
- برندینگ مبتنی بر تجربه و برندسازی احساسی
- طراحی و تحلیل نقشه سفر مشتری
- معماری برند
- ارتباط یکپارچه برند و طراحی کمپینها یکپارچه
- تکنیکهای نامگذاری برند
- تکنیکها و متدلوژیهای علمی تدوین شعار تبلیغاتی و شعار سازمانی
سوابق مشاوره:
– مشاور برند شخص سیاسی – وزارت جهاد کشاورزی
– مشاور برند شخصی سیاسی – مجلس شورای اسلامی
– مشاور برند شخص سیاسی – وزارت نیرو
– مشاور برند شخصی – شورای شهر استان البرز
– مشاور برند BOSCH در حوزه قطعات خودرو کشور
– مشاور برند هلدینگ و گروه صنعتی امید، قطعات خودرو
– مشاور برند هلدینگ SKYMAX-CoffeeMAX-JETMAX-MAXODEA
– مشاور برند هلدینگ کیمیا اکسیر- SHABRANG-GOLDENFISH-HAMRANG
– مشاور برند آرایشی لوسو – LUSSO
– و مشاوره بیش از 100 پروژه
برخی از سوابق اجرایی:
o عضو انجمن مدیریت راهبردی ( استراتژی ) ایران
o عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
o عضو کنسرسیوم اپراتور دوم پستی کشور
o عضو کانون نخبگان همشهری اقتصاد
o مدیر اجرایی نخستین مسابقه خلاقیت در طراحی بستهبندی شرکت تکدانه
o سرپرست شبکه حمل و نقل دفاتر پیشخوان دولت کشور
o دبیر دپارتمان کسب و کار مجله تخصصی اقتصادی مدیریتی همشهری اقتصاد
o معاون بازاریابی و فروش شرکت سامان پرشین یوتاب
o مدیر دپارتمان مارکتینگ و برندینگ آویده
o مدیر بازاریابی و فروش شرکت توسعه تجارت رائیکا
o قائم مقام شرکت حمل و نقل پرشیا اکسپرس
o رئیس کمیته تخصصی بیمه خدمات درمانی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت کشور
o معاون بازرگانی گروه مولفین هزار و یک بنا خلاقانه
برخی از سوابق تالیف:
– موسس ژورنال تخصصی برند تاک
– تالیف کتاب ” ژنتیک و هویت برند
– تالیک کتاب ” کهن الگوها و شخصیتپردازی در برند
– ترجمه و تالیف کتاب ” برندسازی مد”
– ترجمه و کتاب ” بازاریابی مد و فشن”
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینکداین استاد به آدرس زیر مراجعه کنید:
چگونه صادرات موفقی داشته باشیم؟ ۱۰ گام عملی برای شروع صادرات
۱۰ گام عملی برای شروع صادرات و موفقیت در بازارهای بینالمللی ورود به بازارهای بینالمللی میتواند یک فرصت عالی برای رشد و توسعه کسبوکار شما باشد. اما برای موفقیت در صادرات، نیاز به داشتن یک برنامه مدون و آشنایی با
دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA)
مقدمه دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA) یکی از پرطرفدارترین دورههای آموزشی است که به دانشجویان و حرفهایها مهارتهای لازم برای مدیریت و رهبری سازمانها را میآموزد. این دورهها معمولاً شامل موضوعاتی مانند برنامهریزی استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی،
بخش کوتاهی از کلاس درس برند پیشرفته در دوره DBA
مشاوره و ثبت نام
اگر سوالی درباره دوره MBA دانشگاه تهران و یا قصد ثبت نام دارید لطفا با ما در تماس باشید.