refresh

دوره MBA بیمه

فرم ثبت نام در دوره MBA بیمه

دانشجوی محترم جهت ثبت نام لطفا اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید.

"*" indicates required fields

مرحله 1 از 4

توسعه کشور و بهبود کیفیت زندگی مستلزم بهبود مدیریت در سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی است. برنامه‌های آموزش مدیریت کسب و کار در سراسر جهان به عنوان یکی از زمینه‌های بارز توسعه مورد توجه قرار می‌گیرند. در راستای این هدف، دولت به توسعه نظام مالی و بیمه نیز می‌پردازد و بیمه به عنوان یکی از قطب‌های این نظام به شمار می‌آید.

با توجه به اهمیت بیمه در جهان کنونی و افزایش تقاضا در ایران، دوره MBA برای نمایندگان بیمه ارائه می‌شود. این دوره به دانش در زمینه مدیریت حرفه‌ای و اصول بازاریابی و مذاکرات تجاری می‌پردازد و افراد را با گرایش‌های مختلف بیمه آشنا می‌کند. این دوره از طریق ارتقاء دانش و مهارت‌های مدیریتی و بازاریابی، افراد را برای بهبود خدمات بیمه و افزایش بازدهی کسب و کار آماده می‌کند.

در نتیجه، نیاز به توسعه دانش تخصصی در زمینه بیمه و مهارت‌های مدیریتی و بازاریابی بیش از پیش احساس می‌شود. دوره MBA برآن است تا با ترکیب دانش بیمه‌ای و مدیریتی، افراد را برای ایجاد، توسعه و حفظ کسب و کارهای بیمه آماده کند.

هدف دوره MBA بیمه:

  • ارتقای دانش، بینش و مهارت مدیران، کارشناسان، نمایندگی و کارگزاران بیمه در خصوص کسب و کار بیمه
  • ارتقای دانش مدیریتی و بیمه‌ای به صورت تطبیقی و همزمان
  • ایجاد بینش مهارت محور در آموزش‌های بیمه‌ای

مخاطبین دوره MBA بیمه:

  • فارغ التحصیلان رشته‌ی کارشناسی مدیریت بیمه
  • کارشناسان و مدیران شرکت‌های بیمه‌ای
  • مدیران و کارکنان نمایندگی‌ها و کارگزاری‌های رسمی بیمه
  • علاقه مندان به اشتغال در صنعت بیمه

دستاوردهای فارغ التحصیلان دوره:

  • آشنایی ملموس و کاربردی با مفاهیم بیمه‌ای و بکارگیری آن در عمل
  • آشنایی با فضای کسب و کار بیمه و رشته های مختلف این صنعت
  • آشنایی با مسائل  پایه‌ای مدیریت بازرگانی
  • آشنایی با قوانین و مقررات صنعت بیمه
  • شناخت انواع حقوق رشته های بیمه‌ای شامل بیمه اموال، مسئولیت و اشخاص
  • ارتقاء توانایی انجام مذاکرات تجاری و بازاریابی حرفه‌ای با توجه به شرایط صنعت در کشور
  • افزایش دانش جهت امور حسابداری و مالیاتی شبکه فروش و بیمه گری
  • بهبود توانایی سرپرستی و مدیریت دفتر کار و منابع انسانی
  • کسب شناخت مطلوبی از ریسک و ارتباط آن با پدیده‌ی بیمه و کاربرد مدیریت ریسک
  • ارتقای توانایی تحلیل فضای کسب وکار و صنعت بیمه و ارتباط فی‌مابین اجزای فضای کسب وکار بیمه
  • تسلط بر مبانی، مکانیزم و فرایند اجرا، ارزیابی و کنترل استراتژی برای کسب وکار بیمه‌ای