مرجان اعتمادی
- ارسال شده توسط دانشکده اقتصاد
- دسته بندی دوره ها
- تاریخ 9 مرداد 1401
خانم مرجان اعتمادی از اساتید دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران، استاد دانشگاه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکده علامه طباطبائی(ره) و صاحبنظر در مباحث مدیریت از جمه روابط کار در سازمان، مدیریت رفتار سازمانی، مباحث ویژه در مدیریت دولتی، آمادگی کنکور ارشد(دروس مدیریت رفتارسازمانی و تئوری های مدیریت) و همچنین درس تئوریهای مدیریت پیشرفته در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی هستند. ایشان فارغالتحصیل دانشگاه علامه طباطبائی در رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی در مقطع دکترا هستند. در حال حاضر ایشان در دوره mba دانشگاه تهران درس مدیریت منابع انسانی را تدریس میکنند. از سوابق اجرایی و مسئولیت ایشان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- مشاوره منابع انساني شركت ها و موسسات دانش بنيان عضو سامانه خدمات توانمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري
- عضو شورای راهبردی اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق علیهالسلام
- مدیر هسته فناوری نرم مدیریت اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق علیهالسلام
- معاون هماهنگی و برنامهریزی اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق علیهالسلام
- عضو هیئت تخصصی(علمی) اولین کنفرانس توسعه و تعالی منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبائی
- مشاور مدیر عامل چندین شرکت خصوصی ودولتی
پژوهش ها(کتاب ها و مقاله ها)
- تألیف کتاب از رهبری ناب در صنعت به رهبری ناب در سازمان های دولتی – ناشر : مؤسسه چاپ و نشر بازرگانی
- تألیف کتاب درآمدی بر رهبری ناب – ناشر : مؤسسه عصر اطلاعات
- ترجمه کتاب شمال حقیقی- رهبری اصیل خود را کشف کنید – ناشر : پرنده
- تألیف بررسی تاثیر فرآیند خصوصیسازی بر مراکز بهداشت و درمان – ناشر : انتشارات پلک
- تألیف تدوین برنامهریزی استراتژیک ارائه الگویی جهت بررسی محیطی سازمانها – ناشر : انتشارات پلک
- تدوین برنامه ریزی استراتژیک (شرکت تجهیزات مدارس ایران)
- مقاله پیادهسازی مدل تامپسون و استریکلند جهت تدوین برنامهریزی استراتژیک (مطالعه موردی :شرکت تجهیزات مدارس ایران) – ناشر : چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
- مقاله نظریه پایه جهت توسعه مشارکت سیاسی در ایران – ناشر : فصلنامه مطالعات سیاسی
- انسان کامل و نقش آن در آیندهاندیشی – ناشر : دانشگاه شهید بهشتی
- Investigating the Function of Accepted Companies in the Stock Exchange for the Extraction Industry of Iron Mines through Fuzzy Topsis Method – ناشر : International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management
The Role of Real Options Thinking in Achieving Sustainable Competitive- Advantage for SMEs – ناشر : Global Business and Organizational Excellence – Published online in Wiley Online Library (wileyonlinelibrary.com)
- طراحی مدل مفهومی ساختاری – تفسیری رهبری ناب؛ مبتنی بر رهیافتهای جامع جوهره مفهوم ناب – ناشر : نشریه مدیریت فردا
- شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر رهبری ناب در سازمانها؛ رویکرد دیمتل – ناشر : نشریه مدیریت منابع در نیروی انتظامی
- سرآمدی سازمان در عمل مبتنی بر رهیافت الگویهای رهبری کوانتومی و ناب – ناشر : سومین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی(ISC)
- رهبری ناب در سازمان های دولتی
- الگوی رهبری ناب در سازمانهای دولتی(نظریهای داده بنیاد) – ناشر : فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
- نگاشت مدل نوآورانهی ساختاری تفسیری اندازهگیری کیفیت پژوهشهای آینده پژوهی – ناشر : فصلنامه آینده پژوهی انقلاب اسلامی
- بحران رهبری سازمانی در مقابله با ویروس کرونا (فرصتها و چالشها) – ناشر : کنفرانس بینالمللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت، اقتصاد و توسعه(کنگره گرجستان)
- پدیده عدم تجانس شناختی در درک خطر و رفتارهای پیشگیری از COVID 19 – ناشر : کنگره علمی پژوهشی فقه، حقوق، روانشناسی و رفتاری
- پدیده رویکرد آزمایشگاه ارزیابی و آزمونگیری(دیمتل) در تحلیل موانع کلان شناسایی شده بر پذیرش و توسعه فناوریهای نوین در سازمانهای رسانهای – ناشر : نامه فرهنگ و ارتباطات
- مدرس موسسه آموزش و توسعه منابع انساني اتاق بازرگاني تهران
- عضو گروه تخصصی توسعه و تعالی منابع انسانی(ادمین)
- عضو انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
- عضو هیئت راهبردی اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق(ع)
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینکداین استاد به آدرس زیر مراجعه کنید:
چگونه صادرات موفقی داشته باشیم؟ ۱۰ گام عملی برای شروع صادرات
۱۰ گام عملی برای شروع صادرات و موفقیت در بازارهای بینالمللی ورود به بازارهای بینالمللی میتواند یک فرصت عالی برای رشد و توسعه کسبوکار شما باشد. اما برای موفقیت در صادرات، نیاز به داشتن یک برنامه مدون و آشنایی با
دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA)
مقدمه دوره مدیریت کسب و کار (دوره MBA) یکی از پرطرفدارترین دورههای آموزشی است که به دانشجویان و حرفهایها مهارتهای لازم برای مدیریت و رهبری سازمانها را میآموزد. این دورهها معمولاً شامل موضوعاتی مانند برنامهریزی استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی،
بخش کوتاهی از کلاس درس مدیریت منابع انسانی در دوره MBA
مشاوره و ثبت نام
اگر سوالی درباره دوره MBA دانشگاه تهران و یا قصد ثبت نام دارید لطفا با ما در تماس باشید.