دکتر مرتضی نظری
- ارسال شده توسط دانشکده اقتصاد
- دسته بندی اساتید
- تاریخ 1 دی 1401
مرتضی نظری از اساتید دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران، با بیش از ده سال سوابق اجرایی و آموزشی، نویسنده و مدرس مهارت های نرم و مدیریتی هستند و تاکنون کارگاه های متعددی با عنوان مهارت های آموزش کارکنان، مهارتهای نرم و مدیریتی ، تیم سازی و مربیگری نیز در کارنامه حرفه ای خود دارند. در حال حاضر ایشان درس توسعه فردی مقدماتی در دوره MBA و درس مهارت های نوین رهبری را در دوره DBA تدریس میکنند. از سوابق اجرایی، آموزشی و مسئولیت ایشان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- مدرس دوره های MBA و DBA دانشگاه تهران
- دکتری تخصصی فلسفه آموزش و پرورش
- دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار، دانشگاه تهران
- عضو هیأت مدیره انجمن علمی مطالعات هوش و استعداد ایران
- هفت سال سابقه مدیریت در سطوح ارشد و عالی نظام آموزشی کشور
- طراحی و تدریس در بیش از 30 کارگاه آموزشی – مهارتی ویژه کارشناسان و مدیران کشور
- تألیف 5 عنوان کتاب، یکصد گزارش راهبردی و کارگاه آموزشی مهارت های مدیریت و رهبری
همکاری ها
وزارت آموزش و پرورش
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
دانشگاه تهران ، دانشکده اقتصاد
دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم پزشکی
بانک تجارت
دانشگاه هرمزگان، معاونت پژوهشی
بانک تجارت
دانشگاه هرمزگان
وزارت آموزش و پرورش
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد
دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم پزشکی
اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان
عناوین درس ها، کارگاه ها و سمینارهای برگزار شده
– مهارت های عالی رهبری در سازمان و کسب و کار ( Leadership Skills)
– مهارت های نرم، آشنایی و کاربرد در سازمان و کسب و کار ( Soft Skills)
– کوچینگ و منتورینگ سازمانی ( اصول علمی و کاربردی بهبود عملکرد حرفه ای)
– کاربرد هوش مدیریت و رهبری ( LI) در ارتقای عملکرد سازمان
– تدریس عناوین مهارتهای آموزش کارکنان، مهارتهای نوین رهبری، مهارتهای نرم و مدیریتی، توسعه فردی، تیمسازی و مربیگری
نقش MBA در تبدیل شدن به متخصص برندینگ و تبلیغات
در دنیای امروز، بازاریابی و برندینگ نقش بسیار حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری ایفا میکنند. این حقیقت باعث میشود که توانایی متمایز کردن خود از رقبا و جلب توجه مصرف کنندگان به یک برند، امری بسیار چالشبرانگیز و
تأثیر مهارتهای تحلیلی بر موفقیت بازاریابی
در منظری که امروزه به دادهها اعتماد بیشتری میشود، مهارتهای تحلیلی برای بازاریابانی که به تلاش برای برتری در زمینه خود اقدام میکنند، امری ضروری شده است. این مهارتها به بازاریابان قدرت میدهند تا دادهها را جمعآوری، تجزیه و تحلیل
بخش کوتاهی از سخنرانی دکتر مرتضی نظری در همایش هوش مدیریت و رهبری – دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، مرداد ۱۴۰۱
مشاوره و ثبت نام
اگر سوالی درباره دوره MBA دانشگاه تهران و یا قصد ثبت نام دارید لطفا با ما در تماس باشید.